čtvrtek 18. září 2014

Cardabilities Sketch Challenge #107

Po delší odmlce se zapojuji do mezinárodní soutěže. Podle skeče Cardabilities č. 107 jsem vyrobila přání v červeno-zeleném vánočně-nevánočním duchu :).

Tady je vzor:
A tady je mé přání:

Inspirovaly mne nové papíry 15x15 cm, které jsem si právě koupila, stejně tak jako zbrusu nové vyřezávací šablony vánoční hvězdy :). Text jsem napsala ručně tenkým fixem.


Nejvíc času mi zabralo "odrbávání" všech hran výřezů i papírů. Některé prvky jsou zvednuty pomocí 3D pěnových polštářků a vše je doladěno zlatými samolepícími kamínky.


Teď už jen zbývá zůstat aktivní :)))).

6 komentářů:

  1. What a fun and funky card ... love your interpretation of the sketch.
    Thank you for playing along with us at Cardabilities.

    OdpovědětVymazat
  2. Rejko... to je moc krásné přání... Je jemné, decentně sladěné a moc se mi líbí zpracovnání květiny...:-) Děkuji, že jsi se zapojila do soutěže na Cardabilities. Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilonko, hodně jsem si výrobu tohoto přání užila :).

      Vymazat
  3. What a gorgeous card! I love coloras and flower :)
    I love your take of the sketch :)
    Thanks for playing along with Cardabilities :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...