sobota 25. října 2014

Přání s ozdobami z proužků papíru

Až donedávna jsem se na práci s proužky papírů (quilling) dívala jen z povzdálí a častojsem žasla, jaké nádherné ornamenty a obrazce se dají touto technikou vytvořit. A protože jsem holka zvědavá a zvídavá, zakoupila jsem základní sadu a pustila se do práce.


Zjistila jsem, že  quilling je velmi uspokojivá technika, ke které potřebujete velmi málo - proužky papírů, lepidlo, inspiraci, chuť experimentovat a trpělivost.


Inspirací na netu je obrovská hromada. takže se stačí jen pustit do díla. Moc hezky vypadá, když se motiv z proužků doplní jen jednoduchým textem a embosovaným podkladem.


Zamotané a slepené proužky papírů se dají tvarovat do kapiček, srdíček, čtverců i kosočtverců... možnosti jsou opravdu neomezené.


A takhle vypadá pozvánka na můj kurz v Jesenici u Prahy, kde budeme pracovat s Big Shotem a jako doplněk si vyrobíme jednoduché motivy z proužků papíru.

Mějte se skvěle a díky, že jste se stavili na mém blogu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...