neděle 26. října 2014

Úsměv sluší každému - Cardabilities Sketch #109

Zkusila jsem si pohrát s rozvržením stránky podle zadání z Cardabilities Sketch #109, které vidíte zde:


A protože jsem se naprosto nechala unést momentální náladou a měla jsem k ruce fotku okrasné kapusty, vznikla tato scrapbooková stránka:


Fotografie určila hlavní barvu, a to fialovou. Ostatní prvky jsou v odstínech modré a žlutozelené, které se s fialovou krásně doplňují.


Modrým a žlutozeleným inkoustem jsem nabarvila velký rámeček vyřezaný na Big Shotu z pěnovky, stejně jako dřívka od nanuků. Protože inkoust na pěnovce i druhý den barvil, zafixovala jsem ho fixačním sprejem, který se používá např. na obrazy malované suchými pastely.


Lístky vyřezané z fialové čtvrtky jsou "zašmudlané" modrým inkoustem a podlepené 3D pěnovými čtverečky.


Rámeček ze zlatého zrcadlového papíru skvěle doplňuje celkový koncept a text razítka "Úsměv sluší každému" nepotřebuje komentář. Nakonec jsem si pohrála s "falešným šitím" (modrým fixem) po okrajích stránky i kolem hlavního motivu, doplnila jsem ozdobný hřebíček s beruškou a bylo to :).

Díky za zastavení na mém blogu,
mějte se skvěle!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...