neděle 23. listopadu 2014

Nekonečné přání z rýžového papíru

Italská firma Stamperia vyrábí nádherné rýžové papíry, které jsou primárně určeny na decoupage, ale dají se využít i v card makingu nebo scrapbookingu. Rýžový papír s vánočními motivy mne inspiroval k vytvoření vánočního nekonečného přání.


Rýžový papír jsem pomocí silikonové mřížky (fliselina) přižehlila na bílou čtvrtku a pak už jsem s ním zacházel jako s potištěným scrapbookovým papírem. Z červené čtvrtky jsem vyrobila základ nekonečného přání, z rýžového papíru jsem nařezala jednotlivé zdobné panely a nalepila je na základ.


Dozdobovala jsem výřezy z bílé a červené třpytivé pěnovky, razítky s texty embosovanými zlatým práškem, lepila jsem tekutým PVA lepidlem. Na přední straně jsem použila také poloprůhlednou červenou stužku.


Rýžový papír má na omak takový sametový povrch a přání tak dostalo nádech luxusu. Texty jsou v angličtině, protože přání bylo určeno pro cizinku a moc se líbilo :).


Doufám, že i vám se toto přání líbí, děkuji za pokoukání
a přeji všem krásný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...