sobota 17. ledna 2015

Přání podle zadání - Cardablities Sketch #115

Po delší době jsem se nechala inspirovat zadáním na blogu Cardabilities #115 a vytvořila přání s tematikou "čaje o páté".


Aniž bych o tom moc přemýšlela, zvolila jsem svou oblíbenou barevnou kombinaci tyrkysové a hnědé :) a na roztřepaný obdélník z plátna jsem pomocí barev distress stain udělala "flekatý podklad". Plátno jsem si musela přilepit na podložku maskovací páskou, aby zůstalo rovné, protože pod mokrými barvami se celé zkroutilo.


Zatímco podklad zasychal, vyřezala jsem na Big Shotu plástvovou mřížku, utrhla proužek ze zbytku vzorovaného papíru a natiskla razítka s čajovými motivy, které jsem pak vystřihla, pak už jen stačilo vše zkompletovat.


Plátno jsem přilepila na hnědý základ přání a pro jistotu ještě v rozích připevnila průchodkami. Na vše ostatní jsem použila PVA lepidlo nebo pěnové čtverečky. Nakonec jsem celek doladila kovovými hodinami a samolepícími kamínky.

Doufám, že se vám mé přání líbí, tady je předloha:


Mějte se krásně a relaxujte tvořením!

2 komentáře:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...