neděle 15. února 2015

Jak bylo na výstavě Creative World ve Frankfurtu

Poslední lednový víkend jsem jako designérka Davony strávila na veletrhu Creative World ve Frankfurtu nad Mohanem. Nikdy dřív jsem na žádné podobné akci nebyla, takže jsem se moc těšila.
A bylo na co se dívat. Můj pohled na věc byl především "praktický" - jak zapracovat nové techniky a inspirace do našich seminářů, kurzů, návodů atd.


Qulling je technika, kterou jsem začala prozkoumávat teprve nedávno, a nepřestává mne udivovat, jak krásné a prostorově obrovské  kompozice lze vytvořit. Quillingové sovy jsem si prostě musela vyfotit :). Taky jsem si u jedné firmy vyrobila qullingový prstýnek jako z "Arabely".


Po celodenním chození na výstavě jsem si ráda zalezla na hotelovém pokoji do postele. Při pohledu do zrcadla mi to nedalo a vyfotila jsem jednu z mála svých selfies.


Bydlely jsme s Iriskou v pokoji s výhledem na velikou křižovatku, ale díky dobrému odhlučnění jsme spaly jako mimina.


Druhý den jsme si pro zpestření dne nechaly od jedné mladé karikaturistky namalovat své karikatury.


A takhe jsem dopadla. Slečna ani neví, jak hodně se i ve skutečnosti podobám svému tátovi a bráchovi...


Tima Holtze jsem si v sobotu vyfotit nestihla, zato bláznivou Dyan Reaveley o den později ano.


Takovýhle kulatý pult by byl super na malé workshopy na výstavách.


Samozřejmě jsme neodolaly a daly jsme si zmrzku, která byla překvapivě nakyslá a velmi osvěžující, i když se tvářila jako sladká smetanová :).

Viděla jsem toho samozřejmě mnohem víc a mám na dlouhou dobu z čeho čerpat.

Mějte se krásně
a relaxujte tvořením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...