pondělí 1. června 2015

Víkend na lodi - scrapbooková stránka

Náš syn strávil minulý víkend se známými na plachetnici. Byl to jeho první pobyt (a nocleh) na lodi a moc si to užil. Aby měl na tento zážitek památku, vytvořila jsem tuto scrapbookovou stránku.


Vytiskla jsem tři fotky a rozmístila jsem je na stránku do trojúhelníku. Jako podklad jsem zvolila proužkované papíry ze sady Mr. Mister, které barevně doplňují fotografie.


Ke zdobení jsem použila papírové výřezy Wycinanka, kovové přízdoby od Marianne Design, do rohů fotek taky bílé hřebíčky. Spodní část stránky (modrobílý papír) je vvýšený pomocí 3D lepících pěnových čtverečků.


Na stránce jsem také použila pár razítek - textové razítko Keta, plachetnici od Stamperie, kompas nevím od koho :).


Mrak z šedomodré čtvrtky jsem popsala bílým gelovým perem. Původně jsem na datum měla připravené vyřezané číslice z bílé pěnovky, ale vypadaly příliš robustně, tak jsem je zase schovala a použiju je jindy.


Příliš mnoho plachetnic? Myslím, že ne...


Spodní papír je ručně utžený do tvaru vln, aby tak připomínal vodu.

Doufám, že se vám stránka líbí,
děkuji za nahlédnutí
a relaxujte tvořením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...