pátek 28. srpna 2015

New York v popraskaném rámu

Rám s více okýnky mne inspiroval k vytvoření forografického dárku. Změřila jsem si rozměry všech okýnek a pak jsem si podle nich vytisknula fotky. Jednu podruhé jsem je potom pomocí oboustranné lepící pásky nalepila na podkladovou desku. Je lepší si fotky vytisknout o 0,5 až 1 cm větší, než je okýnko, abyste zíkali alespoň malý manipulační prostor pro umísťování fotek.


Pak přišla na řadu práce s akrylovými barvami. Rám jsem nejprve natřela červenou barvou a nechala zaschnout.


Potom jsem rám natřela silnou vrstvou průhledného krakelovacího laku od Stamperie "Country Craclé", a zatímco tato vsrtva schnula, natupovala jsem boky podkladové desky s fotkami slonovinouvou barvou. Na rám jsem po zaschnutí krakelovacího laku nanesla slušnou vrstvu slonovinové akrylové barvy a natřela jsem i vnitří a vnější hrany rámu, aby vše hezky ladilo.


Krakelovací efekt se projevil v podstatě okamžitě. Pak už jsem jen slepila rám s podkladovou částí s fotkami a dárek byl hotov! Doufám, že se bude líbit :).


Díky za nakouknutí a relaxujte tvořením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...