neděle 14. února 2016

Jaké to bylo na školení v italské Stamperii

14. 2. 2016

Čas ukrutně letí! Říkala jsem si, že budu aktuální, a o třídenním školení v italské Stamperii napíšu hned po příjezdu nebo maximálně do týdne, dvou... no a je z toho měsíc!


Od středy do pátku 13. až 15. ledna jsem měla možnost seznámit se s novinkami Stamperie a jejich praktickým využitím přímo v Toríně. Letěla jsem do Milána a do Torína pak jela vlakem. Čistým, rychlým, na čas.

Pak jsem vplula rovnou do praxe, program byl nabitý.


Na dřevěných visačkách jsme pomocí strukturovacích past a inkoustů vytvářeli falešnou jemnou kůži, dřevo a hrubou kůži.


 Fotoalbu jsme vytvořili originální obal pomocí odlitků z nových silikonových forem.


 Obraz na plátně jsme malovali špachtlí a pastou, pak přišly na řadu inkousty, barvy a šablony.


Kufřík rozkvetl vlčími máky díky rýžovému papíru, akrylovým barvám, razítkům a efektnímu laku.


Mini album z minerálního papíru je vyrobené technikou mixed media.


Scrapbook byl zastoupen visačkovým albem a přáníčkem ve tvaru domečku.


Minerální papír a pěnovka byly hlavní materiály, ze kterých vznikla tato panenka. Při tvarování pěnovky se mi podařilo spálit o dvě žehličky nejdednou...


Takhle se na dlaždičkách kolem kohoutku sušily umyté šablony :)


A tady jsem já, pilně si zapisující postupy, abych je mohla předávat dál :). Byly to úžasné tři dny plné tvoření, italsko-anlglického ševelení a smíchu. Domů jsem si odvezla půl kufru vzorků a plnou hlavu nápadů.

Děkuji Davoně, za možnost se kreativně vzdělávat, trochu jiný článek o akci najdete zde: Nové inspirace ze Stamperie.

Děkuji za nakouknutí
a relaxujte tvořením.

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...