neděle 2. října 2016

Kočičí focení v Benátkách nad Jizerou

V sobotu 1. října 2016 jsem se vracela z kurzu v Mladé Boleslavi a asi na hodinu jsem si udělala přestávku v Benátkách nad Jizerou. Procházela jsem se s fotoaparátem na krku po Husově náměstí, které bylo v půl druhé odpoledne liduprázdné a pak jsem se vydala na procházku zámeckého parku. 

Kočka v Benátkách nad Jirezou od Rejky č. 1

Cestou zpět k autu, jsem v malé uličce potkala kočičí modelku (nebo modela).
Nejprve jsem opatrně fotila z dálky a byla připravená na to, že zvíře mávne packou a zmizí. Pak jsem šla trochu blíž...

2016-10-01benatky-kocka-2

V ulici jsme byli jen já a kočka a bylo to magické.

2016-10-01benatky-kocka-3

Strávili jsme spolu dobrých deset minut. Já při tom focení zapomněla na všední starosti a při "vyvolání" fotek jsem věděla, že tyhle pro mne budou výjimečné :).

Díky za nakouknutí
a relaxujte tvořením (nebo focením) :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...