neděle 2. října 2016

Náramky z minerálního papíru

Minerální papír je pro mne jako materiál objevem letošního roku. Na květnovém školení ve Stamperii jsme si z něho vyrobili náramek a to mne inspirovalo k dnešnímu tvoření. Vznikly z toho tři náramky:
2016-10-02naramky-4006
Každý náramek je slepený ze dvou dílů vyřezaných na Big Shotu a obarvených permanentními inkousty. Po zaschnutí inkoustů jsem na slepení použila tekuté PVA lepidlo.
2016-10-02naramky-4009
Potom jsem nalepila samolepící perličky nebo enamelové tečky. Protože perličky moc nedržely, použila jsem na jejich přilepení vteřinové gelové lepidlo. Oranžový náramek jsem dotečkovala černým permamentním popisovačem od Ranger Ink.
2016-10-02naramky-4008
Na tomto náramku v mých oblíbených barvách jsou jako ozdoba nalepené enamelové tečky. Do dírek na koncích náramků jsem připevnila tři řetízková očka a provlékací zapínání.
2016-10-02naramky-4011
Hotovo, můžu jít do společnosti :).
Děkuji za nakouknutí
a relaxujte tvořením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...