úterý 6. prosince 2016

Listopadové výstav s Davonou

Letos se obě předvánoční kreativní výstavy, na kterých jsem na stánku Davony působila, konaly v listopadu. První z nich byla tradiční Kreativita Dubeč od pátku do neděle 11. - 13. 11. Naše druhá parta byla ve stejném termínu na výstavě v Ostravě, takže to byl opravdu pilný víkend.

Dubeč 2016-11

Hitem na se staly dětské dílny se zvířátky a papíry Décopatch, u dvou stolů se ani na minutu neuvonila jediná židle :).

decopatch-dubec2016a

Já jsem již tradičně ukazovala práci s rýžovými papíry, tentokrát s těmi, na kterých jsou siluety. Také jsem předváděla metalické vločky a vysvětlovala použití nejrůznějších past, lepidel, laků atd.

dubec-decopatch100

Druhá výstava se konala o týden později v Soběslavi. Na rozdíl od Dubče jsem v Soběslavi byla poprvé a moc se mi tam líbilo. Díky tomu, že se akce konala v jedné budově, byla kompaktní a s velmi příjemnou návštěvností. Konala se od čtvrtka do soboty 17. - 19. listopadu. 

sobeslav2016kolaz05

Tady jsem se spolu s kolegyní Ilonkou Kírovou stala lektorkou dětských workshopů. Opět jsme pracovali se zvířátky Décopatch a také jsme modelovali ze samotvrdnoucí modelíny Paulinda. Děti si to užívaly a my také :).

sobeslav2016-45

Obě výstavy byly velmi intenzivní a pro mne příležitostí ke komunikaci se zákazníky i kolegy vystavovateli. Každý týden bych takový zápřah nevydržela, ale párkrát do roka je to skvělá věc :).

Děkuji za nakouknutí a relaxujte tvořením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...